Výroba sportovních potřeb • Česká republika a okolí7. strana

DOR - SPORT s.r.o.

Nabízíme komplexní vybavení tělocvičen, sportovních hal, venkovních a dětských hřišť. Vyrábíme a dodáváme kvalitní sportovní podlahy a povrchy, sportovní nářadí, stolařské a zámečnické doplňky. Provozujeme také e-shop.

Pavel Záleský

Stavba kol na zakázku včetně výroby rámu a vidlic, dodávky komponentů, lakování a provádění oprav.

M4G HOCKEY, s.r.o.

Výroba, prodej a servis hokejového vybavení.

Pells - logistické centrum

Logistické centrum společnosti. Výroba a prodej sportovních a závodních jízdních kol, komponentů, sportovního oblečení a vybavení. Nabídka cyklokosmetiky, batohů, brašen, funkčního prádla, nářadí, pump, řídítek a dalšího zboží.

LANEX a.s.

Vyrábíme a prodáváme lana: horolezecká a záchranná, pro vodní sporty, lodní a jachtařská, gumová či kotevní, dynamická či statická, pro hobby a průmysl či jiné využití (outdoorové vybavení, jistící technika, padákové šňůry, nosné popruhy a jiné).

HUSKY CZ, s.r.o.

Vyrábíme a prodáváme outdoorové vybavení. Nabízíme stany, spací pytle, batohy, tašky, bundy, kalhoty a zimní oblečení. Používáme značkové materiály nowind, polartec, tecnopile, cordura a schoeller. Poskytujeme vybavení expedičních, horolezeckých a …

Ing. Miroslav Valík

Zabýváme se výrobou a prodejem blatníků a doplňků na jízdní kola.

SLIM SPORT, s.r.o.

Nabídka oprav plachet na windsurfing a jachting, kitů, střech kabrioletů a stanových přístřešků.

NOVASPORT, spol. s r.o.

Výroba lyžařských, turistických a vycházkových holí.

GRAVOSTUDIO - Marek Kudla

Společnost GRAVOSTUDIO Vám spolehlivě zajistí kompletní servis v oboru rytectví, gravírování. Produktem naší práce jsou zejména: výrobní štítky, výtahové štítky, výtahové panely, přístrojové panely, orientační systémy, informační systémy, firemní cedule, …

Výroba sportovního vybavení a zakázková kovovýroba Cheb

Zabývám se výrobou a následným prodejem crossfit vybavení, strongman vybavení a z největší části výrobou a návrhem posilovacích strojů a doplňků. Jsem ale schopen vyrobit v podstatě jakékoliv jiné sportovní vybavení z ocele, nerez ocele a také částečně …

BANNER Exclusive & Outdoor

Největší specializovaný výrobce oděvů do přírody v ČR. Již od roku 1992 je našim cílem vytváření unikátních, praktických a kvalitních oděvů do přírody pro myslivce, lesníky, rybáře, turisty a milovníky přírody. Dalším širokým výrobním sortimentem je výroba …

Luděk Vystyd

Zakázková výroba telemark lyží.

PIKHARTSPORTSERVIS, s.r.o.

Specializace na sportovní podlahy a stavby sportovních roštů.

Poháry diplomy

Prodej trofejí, sportovních pohárů, medailí, plaket, talířů, krabiček, bižuterie a šachů. Dákrové předměty a možnost tvorby vlastních odlitků na základě přání zákazníka. Prodej replik historického skla. Výroba odlitků dle zadání.

Brno
SPORTOVNÍ TROFEJE

Výroba a prodej pohárů, medailí, diplomů, kokard, odznaků, vlajek, logotypů a reklamních předmětů, prodej sportovního oblečení a strojové vyšívání a potisk; nově prodej parfémů a toaletních vod. Zakázková výroba.

Glasstech, s.r.o.

Specializujeme se na vývoj a výrobu strojního zařízení pro výrobu mechanicky broušených a mechanicky leštěných skleněných kamenů (M.C.šatony, sluníčka, růže a perle). Rozšířili jsme svoji působnost i do oblasti 2D a 3D laserování do skleněných polotovarů a …

PlaySoft

Molitanové kostky a stavebnice PlaySoft. Zakázková výroba - molitanové stavebnice, molitanové kostky, hrací ohrádky, švédské bedny, žíněnky, lehátka, molitanové motorické sestavy a mnoho dalších výrobků z molitanu.

BOHEMIA BIKE a.s.

Tradiční český výrobce vyrábí jízdní kola a elektrokola přímo v Českých Budějovicích již od roku 1996. Leader Fox navrhuje a vyrábí elektrokola, horská, crossová a trekingová kola, dětská kola a tříkolky. V kamenných prodejnách a prostřednictvím e-shopu prodá …

LABYRINTH mfg s.r.o.

Zabýváme se výrobou sportovního zboží, skateboardů a longboardů.

JaR DIGITAL group s.r.o.

Zabýváme se výrobou, montáží, vývojem a servisem technologií pro bowlingová a kuželková centra. Realizujeme kompletní dodávku a montáž nových bowlingových, kuželkářských drah a herních center na klíč. Provádíme repase, opravy a modernizace bowlingových a …

Yacht Club Barrandov

Nabízíme pronájem „charter“ kajutových plachetnic v několika velikostech v období od dubna do října. Pronájmy u nás nejsou vázány na týdenní či jiné turnusy. Při dodržení min. délky dva dny je možno zvolit termín dle přání. Díky zázemí našeho přístavu je u …

Vítěz - prodejna sportovních trofejí

Prodej trofejí, sportovních pohárů, medailí, plaket, talířů, krabiček, bižuterie a šachů. Dárkové předměty a možnost tvorby vlastních odlitků na základě přání zákazníka. Prodej replik historického skla. Výroba odlitků dle zadání.

VELOBEL, s.r.o.

Specializujeme se na sériovou i zakázkovou výrobu cyklo-komponentů. Výroba součástí, doplňků a příslušenství jízdních kol. Nabízíme řídítka, hustilky, zvonky a galvanické pokovování.

VONO SPORT s.r.o.

Český výrobce sportovních potřeb pro fotbal, florbal, hokej a hokejbal. V e-shopu nabízíme sportovní, hokejové, fotbalové a rozlišovací dresy, potisk, štulpny, florbalové brankářské sety, masky, vaky, hokejky, míčky, míče, čepele, florbalky, Salming… Pro …