Výroba zemědělských produktů • Česká republika a okolí5. strana

ATCO Czech Republic s.r.o.

Systémový dodavatel v oblasti Food/Non Food, který nabízí svým zákazníkům „vše z jedné ruky“: Dovoz, skladování, výrobu, balení stejně jako logistiku.
www.atco.cz

Zahradnictví Bouše

Velko a maloprodej okrasných a ovocných dřevin, trvalek a růží, dále prodáváme zahradnické substráty, hnojiva, zahradní chemii – herbicidy, fungicidy, insekticidy, zahradní fólie a další zahradnické potřeby. Velkoobchodní prodej je uskutečňován s 25% …

Ekofarma Javorník

BIO mléčné výrobky z vlastního mléka, voňavé i zdravé pečivo, čerstvé maso přímo z našich chovů.

RESTA s.r.o.

Vývoj, výroba a provoz zařízení pro recyklaci stavebních odpadů a zpracování nerostných surovin. V současnosti jsme největším českým výrobcem mobilních drticích a třídicích zařízení (drtičů a třídičů) a jedním z největších provozovatelů této techniky v České …

OLŠAVA-EKO s.r.o.

Provoz farmy, specializace na chov masného skotu plemene Aberdeen Angus. Pomůžeme Vám s výběrem a využitím tohoto plemene.

Ořez stromů – Radovan Kučera

Arboristické práce: zdravotní řez, bezpečnostní řez, redukční řez, hlavový řez, komplexní rekonstrukce koruny. Péče o veřejnou zeleň: výsadby stromů, komplexní péče o zahradu a veřejnou zeleň, návrhy a realizace zahrad včetně …

Přáslavská lesní s.r.o

Provádíme veškeré práce co se týče lesnictví a myslivosti. Těžba harvestorovou technologií. Vývoz dřeva a klestu. Štěpkování veškerých surovin. Opravy a údržba lesní techniky a jiné těžké techniky. Odlov zvěře v soukromé honitbě. Výsadba a údržba …

Stromy, s.r.o.

Údržba zeleně a rekultivace. Nabídka komplexní péče o stromy, odborných posudků, konzervace dutin a poradenství. Lesnictví – zalesníme, vychováme, vytěžíme. Poskytujeme komplexní poradenský servis v oborech arboristika, zahradnictví a lesnictví včetně …

Truhlářství – VHD Hradiště

Kvalitní dřevovýroba z masivu. Vyrobíme dřevěné schody, dveře, nábytek – skříně, postele, stoly i židle. Stavební mechanizace – v rámci mechanizačních prací poskytujeme veškeré zemní práce včetně bagrování a souvisejícího odvozu zeminy. Dále poskytujeme …

Výkup lesů a lesních pozemků

Provádíme výkup lesů po celé ČR, na Slovensku vykupujeme lesy pouze v krajích Žilinský a Trenčianský. Jako zpracovatelé dřevní hmoty vykupujeme lesní pozemky. Možnost vykoupit lesy i s polem nebo loukou. Máme zájem o lesy listnaté i jehličnaté, vykupujeme i …

Vánoční stromky a balicí síť – Valdman

Vyrábíme balicí zařízení, sítě na stromky, sázecí stroje, frézy a ořezávače kmene. Pěstujeme vánoční stromky, klest a okrasné jehličnany na šumavských plantážích včetně sazenic.

Limagrain Central Europe S.E., organizační složka

Prodáváme osiva LG polních plodin, kukuřice, slunečnice, ozimá řepka, silážní hybridy kukuřice, osiva obilovin Nickerson, ozimé pšenice a ječmene. Nabízíme osiva luskovin, olejnin. Klíčivost, čistota, vlhkost, hybridní a GMO čistota a původ osiv.

Ing. Čestmír Flajšman

Výroba, zpracování a prodej zemědělských produktů. Zaměřuji se na produkci mléka.

Ing. Aleš Novák – ŽIVA rakytník

Máme rádi tradiční a přirozený způsob zemědělství. 1. října 2012 jsme si pronajali kousek zanedbané půdy a začali sázet – rakytník, arónii, šípek, dřín. Dnes už máme vzrostlé keře a z nich ručně sklízíme šetrně vypěstované ovoce, bez použití chemických …

Vladimír Lážnovský – Vodní park Čabárna

Vodní park o rozloze cca 3,5 ha, kde máte možnost vidět okrasná jezírka s kapry, dále se specializujeme na chov a prodej japonských kaprů koi, bazénových ryb, krmiva a vodních rostlin. Možnost sportovního rybolovu. V areálu je k dispozici i občerstvení.

Jaroslav Cimr

Výroba a prodej zelí, loupaných vakuovaných brambor, kořenové a míchané zeleniny. Zpracováváme výhradně českou zeleninu a brambory. Dále nabízíme loupanou cibuli či sezónní zeleninu. Nabízíme také zakázkovou výrobu dortů. Používáme přitom pouze původní …

Pavel Číž

Nabídka zpracování a svozu sena.

Rostlinná a živočišná výroba Jaromír Novák

Zabýváme se rostlinnou výrobou – prodej brambor, pšenice, ječmen, hrách. Živočišná výroba – prodej prasat i selat.

Farma Severka

Jsme rodinka, která si v roce 2004 udělala výlet do této krajiny a natolik se do ní zamilovala, že se rozhodla odejít z rušného města do klidného prostředí na úpatí Javorníků CHKO Beskyd u Národní přírodní rezervace Pulčinských skal. Ubytování ve dvou až …

Kuchtovi – zahradnická činnost

Nabízíme návrhy, projekty a realizace zahrad, sadovnické úpravy, výsadby obecních pozemků, výsev i pokládku kobercových trávníků, kácení stromů, frézování pařezů, řez keřů a stromů včetně ovocných a památných. Provádíme údržbu zahrad a veřejné zeleně. Služby …

Jan Surý

Zajišťujeme přepravu a přibližování dřeva.

Alostar s.r.o.

Vykupujeme orné půdy, trvalé travní porosty, lesní pozemky, vodní plochy, neplodné půdy. Rizikové kácení stromů. Odkoupíme dřevo z lesa a veškeré náklady spojené s jeho vytěžením hradíme my. Prodej štípaného palivového dřeva. Prodej štípaných …

Ubytovací hostinec Ve Dvoře

Provoz hostince s nabídkou ubytování ve 3 pokojích s vlastním sociálním zařízením. Hostinec s restaurací, ubytováním a obchodem s potravinami. Součásti hostince je i stáj s cca 16 koňmi. Je zde možnost jízdy na koních (plemene Hafling) na jízdárně i do …

ZAVŘENO (Otevírá v So 10:00)

OZE - BIOMASA, s.r.o.

Zabýváme se výkupem, zpracováním, přepravou a prodejem veškeré biomasy pro energetické využití ve třídách O1, O2, O3. Prodej biomasy do tepláren a tepelných elektráren. Zpracování biomasy za pomoci štěpkování a drcení. Ročně zobchodujeme a přepravíme …

REINOLD s.r.o.

Specializujeme se na chov a prodej plemenných jalovic a plemenných býků plemene masný simentál. V rámci naší činnosti se staráme o oplocenou plochu 70 ha luk a lesa pro oborní chov jelení, dančí a mufloní zvěře. Možnost nákupu živých zvířat. V neposlední …

Capital Solutions s.r.o.

Japonský Topol – internetový prodej sazenic. Naše společnost vám poskytuje komplexní služby pro pěstování rychle rostoucích dřevin v nejvyšší možné kvalitě, sazenice těch nejvhodnějších klonů japonského topolu pro místní podmínky a poradenství pro dosažení …

Zahradnictví U Růženky

Prodej ovoce a zeleniny (jahody, maliny, okurky). Prodej ovocných stromků a keřů (jabloně, hrušně, meruňky, broskve, nektarinky, třešně, višně, švestky, ryngle, lísky, ořešáky, jeřaby, rybíz, angrešt, josta, maliny, ostružiny, ostružinomaliny, borůvky, …

PROPLANT GROUP s.r.o.

Nabízíme zahradnické a lesnické služby – provozujeme lesní a okrasnou školku, pěstujeme okrasné dřeviny a lesní sazenice. Provádíme sadové a parkové úpravy, realizace zahrad. Nabízíme také adventní a dušičkové vazby.

Josef Zvára

Specializujeme se na nákladní dopravu, konkrétně na převoz dřeva a dřevěného materiálu.

Technické služby – Václav Voráček

Rodinná firma působící v oblasti technických služeb od roku 2007. V současné době nabízíme širokou škálu služeb: Sečení příkopovým ramenem. Mulčování příkopů a větších ploch. Vyřezávání dřevin a kácení stromů. Ruční sečení křovinořezy. Zametání …

AGRO BIO Rokycany

Výzkum, výroba a prodej nechemických prostředků na ochranu rostlin. Vše vyrobeno jen z potravinářských surovin. Přípravky lze prodávat bez odborných zkoušek a dalších opatřeních. Maloobchod, velkoobchod.

Květinové studio Jana

Nabízím výběr řezaných, hrnkových, pokojových i venkovních květin dle sezóny. Výsadba do nádob. Vazba svatebních, dárkových, netradičních i smutečních kytic. Prodávám aranžovací potřeby, hnojiva i substráty a jiné zahrádkářské i chovatelské potřeby.

Farma Bovine

Ekologická farma v Jeseníkách. Na farmě se chová masný i mléčný skot, prasata mangalica, tibetští jaci, poníci a oslíci. Ubytování v apartmánech vhodné pro rodiny s dětmi. Pronájem chat u přehrady Slezská Harta vhodné pro rybáře a milovníky vodních …

Ranč U Sovy

Nabízíme ubytování na rodinné farmě se zaměřením na agroturistiku, chov koní, koz a ovcí. Ubytování ve srubech pro 6 osob a chatkách pro 4 osoby. Možnost ubytování ve vlastních stanech. K dispozici jsou tři suché WC, umývárna a tábořiště s posezením a grilem. …

ZEMAN - les s.r.o.

Lesnická činnost, výkup, odvoz a manipulace dřevní hmoty, prodej vánočních stromků.

Farma George

Produkujeme kvalitní BIO telecí a hovězí maso, obhospodařuje 310 hektarů trvalých travních porostů s přibližně 200 kusy masného skotu plemen Masný simentál a Limousine. Zaměstnáváme kvalifikovaný a zkušený personál, který je vzdělán v oboru zemědělství a svou …

Zemědělské služby Pustka

Nabízíme lisování sena, slámy a senáže do kulatých balíků a balení senáže rovněž do kulatých balíků. Seno, slámu i senáž také prodáváme. Dále nabízíme drcení větví štěpkovačem. Provádíme přibližování a těžbu dřeva. V neposlední řadě se zabýváme prodejem …

Rybník Rampichov – ráj pro rybáře

Rybník Rampichov – ráj pro rybáře v Letkově u Plzně: rybaření, muškaření, v zimě chytání na dirkách. Ryby: pstruh, candát, okoun, maréna, kapr, lín, amur, jeseter, cejn. Rodinné oslavy a podnikové akce pod pergolou u vinného sklípku. Pečení domácího chleba …

JACER - CZ, a.s.

Jsme dřevařská společnost s 30letou tradicí. Sázíme stromy, pečujeme o ně a jsme schopni majitelům a správcům lesů nabídnout kompletní služby od zalesnění, ošetřování lesa, výchovu porostů až po těžební činnosti včetně obchodu s kulatinou.

Ing. Hana Jakešová, CSc. – PRODEJ OSIV, ŠLECHTĚNÍ JETELŮ A TRAV

Prodej semen, osiv a sazenic. Šlechtění jetelů a trav. Zemědělské poradenství. Laboratoř a služby ve šlechtění, flow-cytometrie, mikroskopie. Laboratorní čističky osiv. Polní pokusnictví a sestavování směsí. Během šestnácti let existence firmy bylo …

Pavel Černý - Český paličák

Zabýváme se pěstováním a prodejem česneku. Do našeho portfolia jsme zahrnuli odrůdy Dukát, Vekan, Blanin, Bjetin a nepaličák JAPO II.

Ekovermes

Výroba a prodej organických hnojiv BIO z produkce žížal (Vermikompost, Vermesfluid, Agroverm), chov a prodej žížal, výroba a prodej enzymatických přípravků pro zemědělství a domácnosti, enzymů pro septiky, žumpy, lapoly a čističky odpadních vod.

Těžba dřeva Milan Jendrek

Poskytujeme služby v oblasti těžby dřeva, přibližování dřeva, manipulaci dřevem a odvozu potěžebních zbytků (biomasy) od roku 2001. Za dobu naší činnosti jsme v oblasti těžby dřeva realizovali stovky zakázek pro klienty z celé České republiky. Vlastníme …

GAJĎAK spol. s.r.o.

Produkce rostlinných a živočišných výrobků, nabídka pomocných prací se zemědělskými stroji.

FARMA ZÁTOPEK

Farma a koně skýtají mnoho potěšení a radosti, o kterou se s Vámi chceme podělit. Nabízíme: Vyjížďky do terénu na 1 až 4 hodiny, po domluvě je možno objednat i půldenní a celodenní vyjížďku pro max. 4 osoby. Všechny vyjížďky jsou s průvodcem. Pro větší …

Jaroslav Hynek

Nabízíme komplexní služby v oblasti lesnictví .Provádíme těžbu a přibližování a pěstební práce. Výroba a prodej palivového dřeva.

Ekofarma Rybník

Ekofarma Rybník a se nachází v chráněné oblasti Českého lesa.Naše hlavní činnost je především zaměřena na ekologický provoz farmy se základním zaměřením na biopotraviny.

Farma Šidlákov s.r.o.

Farma zaměřena na chov masného skotu. Provozujeme ekologické zemědělství, pastviny chemicky nehnojíme, snažíme se vše zachovat v čistě přírodní podobě. Zvířata jsou celoročně chována venku, jsou velmi odolná a samostatná. Naše základní stádo má 60 ks skotu …

TreePlant, s. r. o. – Zahradnictví Kozly

V našem zahradnictví Vám nabízíme široký sortiment zboží od okrasných dřevin, čarověníků, trvalek, skalniček, letniček až po substráty, hnojiva a zahradní keramiku. Nezbytnou součástí naší činnosti je rostlinná výroba okrasných listnatých i jehličnatých …

Zahradnictví Poledne

Zahradnictví a květinářství, sezónní prodej ovocných stromků a keřů. Pěstujeme a po celém Moravskoslezském kraji prodáváme řezané a hrnkové květiny, sadbu zeleniny a květin pro jarní výsadbu, ovocné a okrasné stromky a keře. Zhotovujeme květinové vazby květin …